گرامر چیست؟
۹۳/۰۴/۳۱

گرامر سیستم هر زبان است. افراد گاهی اوقات گرامر را به عنوان قوانین یک زبان تعبیر می کنند ولی واقعا هیچ زبانی قانون ندارد. اگر ما از لغت قانون استفاده کنیم، اینطور به نظر می‌رسد که کسی قانون را بوجود آورده و بعد زبان را صحبت کردیم، ولی زبان‌ها به این صورت بوجود نیامده اند. 
زبان بوسیله مردم بوجود آمد که صدا را به تدریج به لغت و جمله تبدیل کردند. هیچ زبانی ثابت نیست و تمام زبانها در طول زمان تغییر می کنند. چیزی که ما آن را گرامر می خوانیم، به صورت ساده انعکاس یک زبان در یک زمان خاص است.



آیا لازم است که گرامر را یاد بگیریم؟ جواب سریع به این سوال خیر است. مردم زیادی در دنیا بدون اینکه بدانند گرامر چیست زبان خودشان را صحبت می کنند. بچه ها قبل از اینکه لغت گرامر را بدانند صحبت می کنند.

اما اگر شما برای یاد‌گیری یک زبان خارجی مصمم هستید، جواب بهتر بله است. گرامر می‌تواند کمک کند که یک زبان را بهتر و سریع تر یاد بگیرید و مهم است که شما به گرامر به عنوان وسیله ای برای یادگیری بهتر نگاه کنید، مانند یک دوست یا یک نقشه راه. وقتی شما گرامر یک زبان را یاد گرفتید، خیلی چیزها را می‌توانید خودتان یاد بگیرید، بدون اینکه مجبور باشید از معلم یا استادتان سوال کنید یا نگاهی به کتاب بی‌اندازید.
بنابراین به گرامر به عنوان یک وسیله خوب، مثبت نگاه کنید به عنوان وسیله‌ای که می توانید به کمک آن راه خود را پیدا کنید.


لطفا توجه داشته باشید که مطالب اول ممکن است برای بعضی از افراد ساده به نظر بیاید. ما گرامر را از ابتدا شروع می‌کنیم و به تدریج به مباحث مشکل تر خواهیم رسید. 


اشتراک گذاری

نظرات

zahra

۱۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۶

سلام خسته نباشید

واقعا جالب بود

پس ما خودمون از گرامر یک هیولا ساخته بودیم

واقعا لذت بردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">