در سالی که گذشت
۹۵/۰۱/۰۱

در سالی که گذشت سعی ما بر این بود تا مطالب مفیدتر و پر کاربرد را بدون هیچگونه هزینه در اختیار شما کاربر و زبان آموز گرامی قرار دهیم. با وجود اینکه انگلیش پلاس یک وبسایت گروهی است که با هزینه شخصی اداره می شود، همواره تلاش کردیم به این هدف جامعه عمل بپوشانیم. درخواست های قابل توجهی برای تبلیغات pop-up و انواع دیگر آن وجود داشت ولی با توجه به سیاست های تیم انگلیش پلاس و به دلیل آزار دهنده بودن برای کاربران، تمامی آنها رد شد. در این راه، البته با ناملایماتی رو به رو شدیم و مدتی این روند مختل و حتی متوقف شد اما در سال جدید با تمهیدات پیش بینی شده روندی با ثابت از ارسال مطالب را خواهیم داشت.



انگلیش پلاس یک ایده بزرگ است که توانست در مدت کوتاهی کاربران زیادی را همراه خود کند و در جهت قدر دانی از شما عزیزان برای سال نو اقداماتی صورت گرفت. در نگاه اول شاید بزرگترین تغییری که به چشم بیاید قالب متحول شده سایت است. تا یک زمانی متاسفانه با نبود زیر ساخت های مناسب برای استفاده طیف گسترده کاربران از اینترنت پر سرعت، تلاش کردیم تا قالب، تصاویر و مطالب کم حجم و به سهولت قابل دسترسی باشد اما حالا اینترنت پرسرعت قدرت بیشتری به ما میدهد تا در زمینه گرافیکی مانور دهیم. پس بنابراین قالب جدید سایت حجم بیشتری داشته اما در عین حال به شما این امکان را خواهد داد تا بسیار سریعتر به مطالب دسترسی پیدا کنید.

به طور خلاصه، سایت رنگ و لعاب جدیدی به خود گرفته. قسمت جدیدترین مطالب و پربیننده ترین مطالب به پایین سایت منتقل شده اند و لیست موضوعات هم به جز صفحه نخست در دیگر مکان ها قابل دسترسی است. یعنی با کلیک برروی یکی از مطالب، لیست موضوعات به عنوان ستون سمت چپ قابل مشاهده خواهد بود. از دیگر امکانات اضافه شده، امکان به اشترک گذاری مطالب برروی شبکه های اجتماعی است. قسمت تماشاخانه در ادامه روند قبلی به آموزش های ساده و تصویری اختصاص دارد. سیاست های ما همچنان ایجاب میکند تا از قبول تبلیغات آزار دهنده اجتناب و تنها به تبلیغات متنی و پست تبلیغاتی بسنده کنیم. کماف سابق تمامی حقوق سایت محفوظ بوده اما کپی برداری از مطالب تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز میباشد.

متاسفانه متوجه شدیم افراد سودجو از نام و نشان انگلیش پلاس برای رسیدن به مقاصد خود سو استفاده میکنند. دقت داشته باشید ما تا اطلاع ثانوی از هیچگونه سیستم پیامکی استفاده نمیکنیم. صفحه های رسمی ما برروی شبکه های اجتماعی، کانال رسمی انگلیش پلاس و صفحه رسمی انگلیش پلاس برروی اینستاگرام هستند که به تازگی ایجاد شده و در آینده شروع به کار خواهند کرد.

در نهایت از زحمات آقایان وحید درویش زاده و سینا ذوالفغاری برای طراحی لوگو و قالب جدید، همینطور تمامی دوستان گرامی که پشتیبان ما برای خدمت رسانی به شما کاربر گرامی بودند تشکر ویژه داریم. سالی پر از امید و موفقیت های روز افزون برای شما کاربران عزیز آرزومندیدم.



همواره همراه شما هستیم - تیم انگلیش پلاس


اشتراک گذاری

نظرات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">